ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE

extras_calendar_etapa_1.jpg

Procedura de înscriere în clasa pregătitoare 2024

Înscrierea în învățământul primar se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțite de documente justificative.

Procesarea cererilor-tip de înscriere se face în ordine, respectând următoarele priorități:

a) în prima fază sunt admiși la școala de circumscripție copiii ai căror părinți au solicitat acest lucru în cererea-tip de înscriere până la data de 14 mai 2024. Repartizarea acestora conform solicitării din cererea-tip de înscriere se realizează cu ajutorul aplicației informatice;

b) în a doua fază se procesează cererile părinților care solicită înscrierea la o altă unitate de învățământ decât școala de circumscripție, pe locurile rămase libere, până la data de 14 iunie 2024. Admiterea sau respingerea cererilor acestora se realizează la nivelul comisiei de înscriere din unitățile de învățământ, prin aplicarea criteriilor generale și specifice de departajare, iar listele finale sunt validate de către consiliul de administrație al unității de învățământ;

c) în a treia fază sunt admiși la școala de circumscripție copiii ai căror părinți au solicitat înscrierea la o altă unitate de învățământ decât școala de circumscripție, dar nu au fost înmatriculați, din lipsă de locuri, până la data de 6 septembrie 2024. Repartizarea acestora se realizează cu ajutorul aplicației informatice, dacă în cererea-tip de înscriere a fost bifată opțiunea de înscriere la școala de circumscripție, în cazul neadmiterii la școala solicitată.

precizări etapa 2etras_calendar_etapa_2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOCUMENTELE necesare pentru DOSARUL DE ÎNSCRIERE CLASA PREGĂTITOARE an școlar 2024 – 2025

1. [NOU Cererea-tip de înscriere în clasa pregătitoare 2024 – 2025 (formularul se găsește și se poate completa la școală);

2. Recomandarea de la grădiniţă / Rezultatul evaluării copilului (care împlinește vârsta de 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2024) de către CJRAE Satu Mare;

3. Copie a actului de identitate al părinților / părintelui;

4. Copie a certificatului de naștere al copilului;

5. Alte documente în funcție de starea civilă a părinților (Părinții divorțați depun la înscriere și hotărârea judecătorească definitivă din care rezultă modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului);

6. Declarația pe propria răspundere pentru înscrierea la clasa pregătitoare 2024 – 2025;

7. Avizul medicului de familie / medicului școlar că elevul este „apt de școală”;

8. Vaccinările de la medicul de familie / copie carnet de vaccinare.

Pentru informarea privind PROCEDURA de ÎNSCRIERE și a ne cunoaște OFERTA de ȘCOLARIZARE și pe doamnele ÎNVĂȚĂTOARE, invităm părinții copiilor care urmează să intre în clasa pregătitoare din septembrie 2024 să ne viziteze la sediul școlii de ZIUA PORȚILOR DESCHISE PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII (GALERIE FOTOdin 4 aprilie 2024, începând cu ora 15:30.

Vă așteptăm cu drag! 
afiș 2024 secția română

 afiș 2024 secția maghiară

 
PLANUL DE ȘCOLARIZARE APROBAT pentru anul școlar 2024-2025:Plan școlarizare clase pregatitoare

 

 
 
 
 
 
CIRCUMSCRIPȚIA ȘCOLARĂ: Străzi arondate Şcolii Gimnaziale MIRCEA ELIADE Satu Mare

Criterii specifice de departajare_2024-2025

 Legislație:
ORDIN Nr. 4019/15.03.2024 privind Metodologia de ÎNSCRIERE în CLASA PREGĂTITOARE - Publicare 22 Martie 2024
  • Pentru copiii care nu au frecventat grădinița sau au revenit din străinătate, recomandarea pentru înscrierea în clasa pregătitoare se obține pe baza evaluării Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională (CJRAE). Evaluarea copiilor de către CJRAE este programată în perioada 28 martie – 10 aprilie 2024. Cerere evaluare CJRAE
  • Copiii care împlinesc vârsta de 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2024, pot fi înscriși în baza recomandării pentru înscrierea în învățământul primar (eliberată de grădiniță, sau în baza evaluării Centrului Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională).
ORDIN Nr. 3945/01.03.2024 privind aprobarea Procedurii de distribuție aleatorie a elevilor în formațiunile de studiu

 

DOCUMENTELE necesare pentru DOSARUL DE ÎNSCRIERE CLASA PREGĂTITOARE an școlar 2024 – 2025

1. Cererea-tip de înscriere în clasa pregătitoare 2024 – 2025;

2. Recomandarea de la grădiniţă / Rezultatul evaluării copilului (care împlinește vârsta de 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2024) de către CJRAE Satu Mare;

3. Copie a actului de identitate al părinților / părintelui;

4. Copie a certificatului de naștere al copilului;

5. Alte documente în funcție de starea civilă a părinților;

6. Declarația pe propria răspundere pentru înscrierea la clasa pregătitoare 2024 – 2025;

7. Avizul medicului de familie / medicului școlar că elevul este „apt de școală”;

8. Vaccinările de la medicul de familie / copie carnet de vaccinare.

 

ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE 2023-2024

 

LISTA LOCURILOR RĂMASE LIBERE DUPĂ PRIMA ETAPĂ / LISTA CANDIDAȚILOR ÎNMATRICULAȚI

 

Stimați părinți, vă așteptăm în perioada 3–18 mai 2023, la secretariatul școlii, între orele 09:00–18:00, pentru depunerea DOSARULUI DE ÎNSCRIERE

Documentele necesare, în afara celor personale, vi le dăm noi spre completare (de asemenea, dacă nu aveți copii după cele personale, vi le vom xeroxa noi).

Tisztelt Szülők!
2023. május 3-tól 18-ig, munkanapokon, 09:00-18:00 óra között várjuk Önöket az iskola titkárságán, hogy beírassák gyermeküket az előkészítő osztályba.

A beiratkozáshoz szükséges típuskérvényt a helyszínen megkapják, a személyes irataik fénymásolására pedig lehetőség van abban az esetben, ha nem rendelkeznek a fénymásolatokkal.

 

VĂ AȘTEPTĂM CU DRAG la ZIUA PORȚILOR DESCHISE, 23.03.2023, ORA 11:00
porti_deschise_2023.png porti_deschise_magh_2023.png

 

CRITERII SPECIFICE DE DEPARTAJARE privind  înscrierea copiilor în clasa pregătitoare pentru anul şcolar 2023-2024
CIRCUMSCRIPȚIA ȘCOLARĂ: Străzi arondate Şcoala Gimnazială MIRCEA ELIADE Satu Mare
PLANUL DE ȘCOLARIZARE PROPUS:

Plan scolarizare Clase pregatitoare

ORDIN nr. 3.445/2022 privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar

ORDIN nr. 4315/25.05.2023 pentru modificarea și completarea anexei la ORDIN nr. 3.704/17.02.2023 privind aprobarea CALENDARULUI înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2023-2024:

Etapa I

30 martie - 2 mai 2023: Pregătirea înscrierii în învățământul primar

5 – 26 aprilie 2023: Evaluarea dezvoltării copiilor care împlinesc 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2023 și eliberarea recomandării pentru înscrierea în învățământul primar

3 – 18 mai 2023: Completarea și validarea cererilor-tip de înscriere în învățământul primar; Depunerea DOSARULUI DE ÎNSCRIERE.

19 – 22 mai 2023: Procesarea de către Comisia națională de înscriere a copiilor în învățământul primar (Comisia națională) a cererilor-tip de înscriere, cu ajutorul aplicației informatice și repartizarea copiilor la școala de circumscripție.

29 mai – 6 iunie 2023: Procesarea la nivelul unităților de învățământ, pe baza informațiilor din cererile-tip de înscriere și din documentele depuse/transmise de părinți/ tutori legal instituiți/reprezentanți legali, a cererilor prin care se solicită înscrierea la o altă unitate de învățământ decât la școala de circumscripție, pe locurile rămase libere. Admiterea sau respingerea cererilor acestora, la nivelul comisiei de înscriere din unitățile de învățământ, prin aplicarea criteriilor generale și specifice de departajare și validarea de către consiliul de administrație al unității de învățământ a listei candidaților admiși în această fază. Marcarea, în aplicația informatică, a cererilor-tip de de înscriere pentru candidații admiși în această fază.

Procesarea  de către Comisia națională a cererilor-tip de înscriere, cu ajutorul aplicației informatice și repartizarea la școala de circumscripție a copiilor ai căror părinți/tutori legal instituiți/reprezentanți legali au solicitat înscrierea la o altă unitate de învățământ decât la școala de circumscripție, dar nu au fost admiși din lipsă de locuri și care au exprimat în această fază opțiunea pentru înscrierea în școala de circumscripție.

Afișarea în unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului școlar a candidaților înmatriculați și a numărului de locuri rămase libere.

Etapa II

6 – 12 iunie 2023:  Comunicarea, prin afișare la unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului, a procedurii specifice de repartizare a copiilor pe locurile disponibile,   elaborate de inspectoratul școlar;

Depunerea/transmiterea cererii-tip de înscriere la secretariatul unității de învățământ aflate pe prima poziție dintre cele trei opțiuni exprimate pentru etapa a doua, de către părinții copiilor care nu au fost cuprinși în nicio unitate de învățământ în etapa anterioară sau care nu au participat la prima etapă;

13 – 19 iunie 2023: Procesarea la nivelul unităților de învățământ a cererilor-tip de înscriere depuse de părinți/tutori legal instituiți/reprezentanțilegali, aplicând procedura specifică elaborată de inspectoratul școlar, pe baza criteriilor generale  și a celor specifice de departajare, în limita locurilor disponibile;

Afișarea la fiecare unitate de învățământ a listelor finale ale copiilor înscriși în clasa pregătitoare.

1 – 8 septembrie 2023: Centralizarea și soluționarea de către inspectoratul școlar a cererilor părinților/ tutorilor legal instituiți/ reprezentanților legali ai copiilor care nu au fost încă înscriși la vreo unitate de învățământ. Soluționarea de către inspectoratul școlar a oricărei alte situații referitoare la înscrierea în învățământul primar, având în vedere, cu prioritate, ”interesul superior al copilului”.


ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE 2022-2023

 CIRCUMSCRIPȚIA ȘCOLARĂ și PLANUL DE ȘCOLARIZARE PROPUS:afis_Portile_deschise.jpg

Străzi arondate Şcoala Gimnazială MIRCEA ELIADE Satu Mare Plan scolarizare Clase pregatitoare

FILMULEȚE PROMOhttps://youtu.be/ZJl2TLlN6M4 ; secția maghiară: https://youtu.be/wU9D7fDcNjU 

 CALENDARUL înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2022-2023

METODOLOGIA privind înscrierea în învățământul primar pentru anul școlar 2022 - 2023

 

30 martie – 8 aprilie 2022: CJRAE Satu Mare - EVALUAREA DEZVOLTĂRII COPIILOR PREȘCOLARI în vederea înscrierii la școală 

– pentru copiii care împlinesc 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2022care NU au frecventat grădinița, sau, au revenit din străinătate

 

11 aprilie10 mai 2022: Completarea CERERII-TIP de înscriere de către părinți/ tutori legal instituiți/ reprezentanți legali, online sau la secretariatul școlii; Depunerea DOSARULUI DE ÎNSCRIERE și, ulterior, când veți fi anunțați, Validarea fişei de înscriere generată de aplicaţia informatică la secretariatul unității noastre de învățământ.

 

27 mai 2022: Afișarea în unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului școlar a candidaților înmatriculați și a numărului de locuri rămase libere. 

 

Pagină web oficială dedicată: https://inscriere.edu.ro/

 

TEL VERDE JUDEȚEANDISPONIBIL ÎN PERIOADA: 28 MARTIE - 10 IUNIE 2022televerde.png

PROGRAM: - DE LUNI PÂNĂ JOI, ÎNTRE ORELE: 8,00-16,30; VINERI, ÎNTRE ORELE 8,00-14,00

 

 

 

 


ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE 2021-2022

Ordinul ME nr. 3473/10.03.2021, privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022 și a Calendarului înscrierii:

● 22 martie – 27 aprilie 2021: Evaluarea dezvoltării copiilor care împlinesc 6 ani în perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2021 și eliberarea recomandării pentru înscrierea în învățământul primar
- Pentru copiii care au frecventat grădinița (1. Cerere-de-recomandare-GRĂDINIȚĂ)
Pentru copiii care vor împlini 6 ani după 1 septembrie 2021 și NU au frecventat grădinița, sau au revenit din străinătate  (2. Cerere-de-evaluare-a-copilului-CJRAE)

CERERE-TIP DE ÎNSCRIERE ÎN CLASA PREGĂTITOARE – 2021 – ETAPA I

Evaluarea dezvoltării copiilor se face la sediul CJRAE Satu Mare (str. 1 Decembrie 1918 nr. 6).

Părinții acestor copii pot depune la sediul instituției / trimite cererea scanată, pe emailul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în perioada 22- 26 martie 2021.

Evaluarea dezvoltării copiilor se va face pe baza unei programări, zilnic, în intervalul orar 10.00-18.00, în perioada 29 martie - 27 aprilie 2021.

Pentru informații suplimentare sunteți rugați să contactați CJRAE, la telefon 0261736780 / 0756166323.

● 29 martie – 28 aprilie 2021:
1. Completarea cererilor-tip de înscriere de către părinți/ tutori legal instituiți/ reprezentanți legali, online sau la secretariatul școlii;
2. Depunerea dosarelor de înscriere la secretariatul școlii;
3. Validarea fișelor de înscriere generate de aplicația informatică.

20 mai 2021: Afișarea în unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului școlar a candidaților înmatriculați și a numărului de locuri rămase libere.

 

Plan scolarizare Clase pregatitoare

circumscriptia scolara

 

  • B-dul Cloșca
  • B-dul Careiului, între cele două poduri
  • Strada Aron Pumnul
  • Strada Balta Blondă
  • Strada Basarabia, până la intersecția cu B-dul O. Goga
  • Strada Bistriţei
  • Strada Bucovina
  • Strada C. A. Rosetti
  • Strada Digului
  • Strada Cireșilor
  • Strada Dacia
  • Strada Dariu Pop
  • Strada Dâmbovița, până la intersecția cu B-dul O. Goga
  • Strada Depozitelor
  • Strada Dinu Lipatti
  • Strada Dunării
  • Strada Ecaterina Teodoroiu
  • Strada Ferma Sătmărel
  • Strada Gara Ferăstrău
  • Strada General Traian Moșoiu
  • Strada Înfrățirii
  • Strada Jiului
  • Strada Magnoliei, de la intersecția cu strada Inăului
  • Strada Mihnea Vodă
  • Strada Mircea Eliade
  • Strada Muncitorilor
  • Strada Mureșului
  • Strada Neajlov
  • Strada Pandurilor
  • Strada Petru Rareș
  • Strada Piaţa George Boitor
  • Strada Prahova, partea dreaptă, înspre Someș
  • Strada Prunilor, de la strada Inăului
  • Strada Sătmărel
  • Strada Solidarității
  • Strada Târnavei
  • Strada Timișului
  • Strada Tisa
  • Strada Vasile Goldiș
  • Strada Zefirului
  • Strada Agricultorilor
  • Strada Bartók Bela
  • Strada Bucegi
  • Strada Busuiocului
  • Strada Căprioarei
  • Strada Cerbului
  • Strada Crângului
  • Strada Curtuiuș I
  • Strada Curtuiuș IV
  • Strada Danton
  • Strada Dorobanților
  • Strada Ferăstrău
  • Strada George Pop de Băsești
  • Strada Lăpușului
  • Strada Moților
  • Strada Parc Industrial Sud
  • Strada Pintea Haiducul
  • Strada Plopilor
  • Strada Privighetorii
  • Strada Ștefan Luchian
  • Strada Traian Grozăvescu
  • Strada Victor Babeș
  • Strada Vulturului
  • Strada Eugen Seleș
  • Strada Ilie Sălceanu

NR. CRT.

NUMELE ȘI PRENUMELE

FUNCŢIA

PERSONAL

1

BARNA EVA

PEDAGOG

DIDACTIC AUXILIAR

2

BUD GEORGE OCTAVIAN

INFORMATICIAN

DIDACTIC AUXILIAR

3

CIOCAN VIORICA

SECRETAR ȘEF

DIDACTIC AUXILIAR

4

DOMUȚ ALINA MINODORA

ADMINISTRATOR FINANCIAR

DIDACTIC AUXILIAR

5

HORVAT CLAUDIA MARIANA

SECRETAR

DIDACTIC AUXILIAR

6

MUNTEANU TIMEA LUCIETA

BIBLIOTECAR

DIDACTIC AUXILIAR

7

ȘTEȚ LIVIA VIORICA

ADMINISTRATOR PATRIMONIU

DIDACTIC AUXILIAR

8

BOIAN LIUŢA RODICA

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

9

ESENI IRINA 

ÎNGRIJITOARE 

NEDIDACTIC

10

MARC MIHAELA

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

11

MUSTE MARIANA ADRIANA  

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

12

NICOARĂ DELIA MIHAELA

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

13

TASI ELISABETA VALERIA 

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

14

VERES ILEANA EVA 

ÎNGRIJITOARE

NEDIDACTIC

15

DURA GHEORGHE 

AGENT PAZĂ

NEDIDACTIC

16

STAN PETRE

AGENT PAZĂ

NEDIDACTIC

17

VIEZER MARTON ZOLTAN

MECANIC INTREȚINERE

NEDIDACTIC

Valori şi principii promovate

  • - Integritate morala si  profesionala
  • - Respect si toleranta
  • - Onestitate si corectitudine intelectuala
  • - Impartialitate, independenta , obiectivitate
  • - Respectarea cadrului legislativ
  • - Autoexigenta in exercitarea profesiei
  • - Interes , responsabilitate si perseverenta pentru formarea profesioala
  • - Implicare in cresterea calitatii activitatii didactice si a prestigiului scolii
  • - Responsabilitate morala, sociala si profesionala
  • - Respingerea atitudinilor  xenofobe, antisociale si antidemocratice

Dezvoltarea  capacitatii  institutionale  prin reconsiderarea  managementului  strategic si  operational

  1. Elaborarea unei diagnoze interne si externe obiective si pertinente.
  2. Elaborarea si aprobarea Planului Managerial al scolii .
  3. Stabilirea si diseminarea regulamentului intern al scolii (R.I./R.O.I.)
  4. Realizarea proiectului de dezvoltare institutionala si a planului de implementare (planului de actiune al scolii).
  5. Imbunatatirea comunicarii intra si interinstitutionale.
  6. Implicarea personalului scolii, a elevilor siparintilor in activitatile organizate de scoala.
  7. Asigurarea securitatii tuturor factorilor implicate in procesul educational.
  8. Participarea elevilor si parintilor la activitati de orientare si consiliere scolara si profesionala.
  9. Implicarea in mai mare masura a cadrelor didactice si a reprezentantilor asociatiei parintilor in luarea deciziilor.

 

Orientarea resurselor umane in perspectiva unui invatamant de calitate care sa asigure obtinerea competentelor specifice

  1. Formarea corpului profesoral in perspectiva unui invatamant competitiv.
  2. Asigurarea de programe educationale specific nevoii de formare a elevilor.
  3. Implicarea personalului didactic auxiliar si nedidactic inprocesului instructiv educativ

 

Asigurarea unei baze materiale care sa sustina un invatamant  de  calitate

  1. Dotarea spatiilor scolare in concordanta cu standardele educationale, cu nevoile educabililor si cu specificul activitatii didactice.
  2. Achizitionarea de mobilier, mijloace de invatamant, auxiliare didactice si echipamente I.T.
  3. Dezvoltarea fondului de carte al bibliotecii si eficientizarea activitatii acesteia.
  4. Efectuarea unor lucrari de reparatii si igienizari in cele doua corpuri de cladire si in la sala de sport.
  5. Inlocuirea sarpantei acoperisului celor doua corpuri de cladire.
  6. Inlocuirea instalatiei termice in cele doua corpuri de cladire.

 

Imbunatatirea eficacitatii educationale

  1. Realizarea unei oferte educationale in concordanta cu resursele educationale si cerintele comunitatii.
  2. Promovarea unui marketing educational eficient.
  3. Implicarea in mai mare masura in desfasurarea de parteneriate educationale interne si internationale.
  4. Intocmirea documentelor scolare in concordanta cu prevederile curriculumului national.
  5. Realizarea cerintelor curriculare scolare siprin aplicarea sistematica a metodologiilor didactice active participative, respectand particularitatile de varsta ale elevilor, specificul etnic si religios al comunitatii.
  6. Promovarea si realizarea de activitati extrascolare atractive, eficiente si educative.

 

Imbunatatirea  rezultatelor  invatarii

  1. Aplicarea unor tehnici de evaluare pertinente, fidele, coerente si ritmice.
  2. Sustinerea elevilor capabili de performanta in vederea participarii lor la cursurile Centrul de Excelenta.
  3. Asigurarea de sanse egale pentru toti elevii scolii si integrarea elevilor cu cerinte educationale speciale.
  4. Stabilirea unor masuri remediale .
  5. Sustinerea cadrelor didactice in vederea participarii la obtinerea gradelor didactice si la cursuri de formare specifice.
  6. Implicarea parintilor in diferite secvente ale procesului instructiv educativ.
  7. Sustinerea absolventilor clasei a VIIIa in vederea obtinerii unor rezultate bune la examenul de evaluare nationala respectiv la admiterea in liceu/scoli profesionale.

 

Eficientizarea  activitatii  financiare

  1. Intocmirea bugetului scolii bazat pe nevoile si posibilitatile existente.
  2. Realizarea unei executii bugetare transparente.

 

Sustinerea si implicarea c.e.a.c.-ului in eficientizarea si asigurarea  calitatii  actului  educational

  1. Strategiei si  reactualizarea regulamentului.
  2. Intocmirea anuala a unui R.A.E.I. realist si obiectiv.
  3. Intocmirea unui plan de masuri pentru imbunatatirea calitatii educatiei.
  4. Elaborarea de procedure interne.
  5. Implicarea in identificarea problemelor de risc educational.
  6. Implicarea in stabilirea standardelor de evaluare anuala a personalului din scoala.

 

Dezvoltarea dimensiunii europene a educatiei

  1. Constientizarea si educarea elevilor in spiritul nevoii de educatie permanenta.,
  2. Cunoasterea standardelor educationale europene prin implicarea cadrelor didactice si a elevilor in desfasurarea de proiecte si parteneriate educationale cu elevi,cadresi alte personalitati culturale, sportive din alte tari europene.

 

Plan de implementare

(plan de actiune al scolii)

Nr.crt.

OBIECTIVUL VIZAT

ACTIVITATEA PRECONIZATA

TERMENE/

RESPONSABILITATI

1.

Realizarea proiectului de dezvoltare institutionala si a planului de implementare (planului de actiune al scolii)

 

a)Constituirea echipei de realizarea a proiectului

Echipa managerial

Septembrie 2012

b)Aplicarea de chestionare pentru identificarea nevoilor scolii

Membrii CEAC

Septembrie-Octombrie 2012

2.

Stabilirea si diseminarea regulamentului intern al scolii (R.I./R.O.I.)

 

a) Centralizarea propunerilor pentru R.I. in sedinta de Consiliu Profesoral /Consilul pe scoala al elevilor/ pentru toate departamentele

Directori adjuncti

Coordonator programe si proiecte educative

Presedintele Consilului elevilor pe scoala

Octombrie 2012

b)Elaborarea R.I. respectand principiile si cerintele ROFUIP

Directori adjuncti

Coordonator programe si proiecte educative

Octombrie

c)Diseminarea si aducerea la cunostinta prin semnatura a R.I.

Invatatori

Diriginti

Octombrie

3.

Imbunatatirea comunicarii intra si interinstitutionale.

 

a)Stabilirea in C.P. a principalelor mijloace si canale de comunicare.

Membrii C.P.

b)Stabilirea persoanelor care  asigura interfata MECTS/ISJ/Scoala/Sefii comisiilor metodice/Cadre didactice.

Echipa Manageriala

c)Constituirea grupului pentru comunicare scrisa/virtuala

Echipa manageriala

Secretariat

4.

Implicarea personalului scolii, a elevilor si parintilor in activitatile organizate de scoala.

a)Organizarea de activitati , educative atractive care sa promoveze principii sanatoase despre viata,  cultura,istorie, stiinte ecologie, sport.

Cadrele didactice

Permanent

b) Sustinerea, promovarea si organizarea ZILEI SCOLII

Echipa manageriala

Cadrele didactice

 

Search